RSS

Sånginsats

19 Mar

blev det igår och även om det blir många timmar och inte riktigt som vi hade övat in det hela så är det flera år med erfarenhet som man kan luta sig tillbaka på och man får hålla öronen på skaft och hänga med. Lena Johansson fotade och ja, min mimik är ganska livlig där på scenen så det är inte lätt att hitta tillfälligheter att knäppa så jag blir nöjd – sedan stå på hög scen med fotografen nere på golvet ger ju inte bästa vinkeln alla gånger heller men hon lyckades med några och fånga känslan jag har där på scenen tycker jag
Jag 170318 Mangskog

Mamma, vapensyster I och Aila hängde med denna gång och jag bad mamma om att spela in tre av låtarna så jag kunde få med dem på ”CVt” och jag har laddat upp dem på Youtube då jag vet att flera av familjen inte har facebook men läser bloggen så här kommer de inbäddade så får ni lyssna om ni känner för det

Sången kommer in efter cirkum 2,30 minuter

 
1 kommentar

Publicerat av på 19 mars, 2017 i Vardagsinlägg

 

Ett svar till “Sånginsats

  1. Jag

    21 mars, 2017 at 11:55

    Härligt, det märks att du trivs med att få sjunga igen! Vackert som vanligt!

     

Kommentera

 
