RSS

Asså… detta med sommartid

27 Mar

när man går upp tidigt i vanliga fall… det ÄR inte OK. Kvällstid, inga problem men när man går upp vid 05-snåret så känns det. Sedan får folk säga vad de vill. Att det kluckade i öronen vid 03-snåret gjorde ju inte direkt att man var piggare när klockan ringde. Nåja, man kommer väl in i det. Dock en jäkligt skön vårdag och promenixen behövde inte bylsas på med pannband, handskar och överdragsbyxor. Blåsigt men skönt. Kuvösen var något varm när jag kom hem och det blev småsvettigt att sitta där och fika. Mamma var på bingo så hon kom en stund efter mig. Nya sekretären i PRO var här ett par timmar ikväll så vi helpades åt med hennes dator och de fixade lite annat material.

Snickar’n var här idag, dock inte så länge. Mailade basen i morse och han skulle se till att uttagen flyttas, dock var det inget fixat när jag kom hem. De inväntar elektrikern men denne hade påställt så han räknar med att de kan lägga golvet om 2-3 veckor så nu kommer det nog stå still tills de är klara med eldragningen. Kommit bra långt so far.

Nu lite TV – hoppas jag hoppas hålla mig vaken. Tjött..

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 27 mars, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
