RSS

Man vänjer sig nog

28 Mar

lagom tills det är dags för normaltid igen.. uj så gôtt jag sôv när klockradion drog igång. Seeeg morgon men kom iväg i skaplig tid. Dock är det väldigt lugnt nu så jag är ikapp med allt och de sista leverantörsfakturorna var klara strax eft 13 så jag stack hemåt redan 13:30 och i morgon åker jag inte alls utan det få läggas på lilla högen så jobbar jag undan det på torsdag. Det blir en tur till la stada i morgon för att bestämma oss hos Stuvbutiken vad gäller golvmattor och våtrum och så fick vi klipptid på fm så det skall också hinnas med innan vi drar mot IKEA och ser över kök och badrumsinredning.

Blev en skön lunchpromenad i solen och då vi fick ta hand om hårbollen när det var travskola så tog jag med mor på en vovve-promenix och jag lämnade papper och annat till Loppis-föreståndaren. Har ju fått fart på hennes FB-sida och so far är det runt 200 st som gillat så där kommer hon få ut bra med reklam. Gratis ä gôtt 🙂

Passade på att lyssna klart på min ljudbok – Hundra mil av JoJo Moyes. Riktigt bra och feelgood. Blev lite blöt i ögat på sina ställen. Inte ofta men man kom in i karaktärerna. Nu får det bli lättsmält vad gäller nästa bok. Bridget Jones baby. Lagom billektyr.

Jag har grillat karré och mamma fixade övrigt så vi bjöd Vita Huset-brudarna på kvällsmat. De pussade prexis godnatt och for hemåt. Gott att se dem.

Lite sovis i morgon alltså, uppskattas. Om så bara 1-2 h extra. Mu blir’e TV-gloing. Svejs!

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 mars, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
