RSS

Ledig dag

29 Mar

och den tillbringades i la stada. Först till Stuvbutiken för att kolla matta och våtrumstapet och då sprang vi på deras relativt nya köksavdelning. Jag gick i spinn 🙂 De skall rita på en lösning så får vi se. SÅ smarta förvaringar och hoar/diskbänkar. Supergoa grabbar som jobbar där och man får bra service. Så vi är nästan helt klara på våtrumsdelen så får vi se om vi tar samma matta i alla rum i övrigt eller om jag tar avvikande i alkoven.

Sedan till frissan så nu vi nyskalade 🙂 Sedan till IKEA för att kolla badrumsinredning och så åt vi lunch. Maxi och sedan hem. Bra möra och trötta i ben och rygg.

Hade hand om Amigo då det var dans och jag fick hämta Smulan vid bussen innan jag kunde börja med grejerna i trädgården. Gjort egna ”pynt” till stora påskriset. Vet inte om det blev så vackert kanske men färgerna är fina 🙂

Mätte och fixade bilder till Peter som skall hjälpa oss att rita köket så får jag iväg det i morgon.

Jobbedag i morgon, sedan är det helg.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 mars, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
