RSS

En dag kvar

16 Apr

på påskhelgen men gästerna for hemåt på förmiddagen. En mysig och bra helg blev det och idag har vi tagit det lugnt. Soligt och fint om än lite kyligt. Mamma och jag kollade ikapp på lite inspelade serier och sedan fick jag koppla upp mig mot en bekants dator då det blivit uppdaterat och tokigt. Begriper inte riktigt vart felet är men nu fick vi lite ordning på det i alla fall så de kommer åt det de behöver.

Lite promenad i solen och nu blev det Bingolotto så det är en stillsam söndag.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 16 april, 2017 i Vardagsinlägg

 

3 svar till “En dag kvar

  1. Tant Otto

    17 april, 2017 at 08:19

    Spelade också bingolotto igår för andra gången i mitt liv med barnbarnen.. hade lovat dem att spela med dem då det var påskspecial.
    Ha en fortsatt trevlig påskhelg.

     
    • Suttecity

      17 april, 2017 at 19:41

      Vi bytte kanal efter 3:ans bingo. Orkar inte med Oldsberg…

       
      • Tant Otto

        17 april, 2017 at 22:02

        Oldsberg blir lite för mycket ..håller med dig ..jag åkte hem direkt efter 3 ans bingo.

         

Kommentera

 
