RSS

Solig måndag

17 Apr

och det blev ett par stavturer. Var till Loppis och fotade inför helgens öppnande så det syns vad som finns. En möbel blev tingad under eftermiddagen så det gav resultat tämligen omgående. Mor och jag tog också en tur genom byn senare på dagen. Varit till stan och hälsat på vapensyster I så vi fick tjata lite. Händer mycket nu. Fler som bryter upp och om någon undrar varför jag väljer att vara singel så är det bara att lyssna omkring mig så inser man att det är mer problem än tumme upp och det många omkring mig som bryter upp. Man har gått på sina nitar och det sätter sina spår och so far har ingen dykt upp som är värt ”besväret”.

Mor bjöd på god kvällsmat och nu har tjejerna gått tillbaka till Vita Huset och det blir väl lite TV innan det är dags att packa ihop för idag. Matlådan fixad inför morgondagen. Hoppas mitt röda öga lägger sig. Rött vid iris och det har runnit ner och jag var gulorgange i ögonvrån så det är väl något litet kärl som inte ville. Varit tjockt i ögat och det är ju lite suddigt i vanliga fall men motar med smörjande droppar så får vi se. Annars får jag boka tid på ögon igen. Alltid är det nå’t.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 17 april, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
