RSS

Problemlösning

19 Apr

fick det bli från en annat håll då jag inte fått bort bubbelljudet. Fick plugga i propparna igår och det blev lite försovning med 30 min innan jag vaknade till. Varit uppe en sväng vid 02-tiden så det där med djupsömn är det si och så med för tillfället och jag har varit seg hela dagen. Höll på att somna med öppna ögon när jag lade in fakturorna så jag stack en halvtimme tidigare än planerat. Hämtade upp paketen och nu så, är jag helgarderad inför tidig uppstigning.

propp.jpg

En väckarklocka med vibration, går även att sätta på handleden med tillhörande armband samt nya öronproppar. Hade bara två kvar och de blir äckliga efter ett par nätter. Gjorde ett test till med att lufta elementen men jag såg inte att det kom någon luft men det skulle inte förvåna mig alls om det försvann nu bara för att jag köpt grejer. Nåja. De funkar mot hysteriskt galande tuppar också som sagt så det är nog ingen onödig investering vad gäller väckarklockan.

Nu bjuder mor på jordgubbar, spörres om det är någon smak på dem.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 19 april, 2017 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Problemlösning

  1. Znogge

    20 april, 2017 at 09:38

    Hoppas verkligen att detta är lösningen på den störda nattsömnen.

    Kram

     
  2. Tant Otto

    20 april, 2017 at 10:03

    Det är dilemmat med öronproppar..att man lätt kan försova sig. Jag brukar ha en propp i det örat som jag inte sover på.. för att kunna somna åtminstone.
    Hoppas att klockan fungerade bra… och att jordgubbarna var goda.

     

Kommentera

 
