RSS

Lite nytta

20 Jun

har det blivit förutom en tur ner till Storbyn för att hjälpa mamma få tillbaka grejerna till PRO-lokalen och på inhägnat område fixade jag backningen, kan inte göra något. Får väl köra min bil runt uthusen här när körningsabstinensen sätter in.. funkade ju för Smulan när vi övningskörde och tränade gathörn.  Tog även tag i fönsterputsningen mot västersidan  på nedervåningen. T o m de hiskeligt fläckiga fönstren och glasdörrarna på altanen hann jag med innan solen kom fram i hörnet. Eller ja, insidan på dörrarna fick bli lite senare då orken i Kärschern lade av men nu så är det klart och det syns att man gjort en insats. Tänkte vänta med altanbiten tills jag kört högtryckstvätten men det har inte blivit av.

Tog tag i funderingarna och skrev till dem via 1177 så får vi se om någon svarar via meddelande eller ringer upp. Blev en lång lista med frågor och funderingar. Även försökt begripa EEG-tolkningen, vilket man som vanlig novis inte begriper mycket av, mer än att det inte var helt ok. Även där skrevs fundering om det fanns en skallröntgen att jämföra med. Så en avvikelse finns där, men varför är den stora frågan. Frågade om det finns möjlighet vid kommande besök att de kan förklara lite mer begripligt vad de olika Hz-nivåerna innebär. Jag är en informationssökande människa som vill förstå sakers sammanhang och absolut när det kommer till mig själv.

Nej nu skall jag inte skriva mer om detta, blir inget roligt för er att läsa. Men ibland måste man få skriva av sig.

Inväntar en låda med kött från grannens köttgård här efter kl 18 så kommande dagar har vi att göra. Köttfärsen måste in i frysen ikväll så får vi ta resten under morgondagen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 20 juni, 2017 i Vardagsinlägg

 

Kommentera

 
