RSS

Magnetröntgad

09 Aug

och klar. Tog väl runt en timme och man fick allt koncentrera sig på att andas och slappna av. Ett jäkla väsen även om man får både öronproppar och hörselkåpor med radio i. Kan få lite klaustrofobi men nu blåste det friskluft så det gick bra. Höll på att inte ta mig upp från britsen till sittande med träningsvärken. Man känner sig inte direkt på topp i livet 🙂

Mamma hämtade mig då det regnade och blåste och så köpte jag med mat och vi tog med till Aila där vi var tills jag hade nästa möte kl 13. Har påbörjat en ny resa och den kommer inte bli helt lätt att göra men jag vet att det behövs för att kunna må bättre och förhoppningsvis kunna övertyga läkarna om att det kan finnas bakomliggande orsaker till saker och ting.

Ikväll är jag mer än trött, varit en omtumlande dag och vi har nu fått kärt besök av gudbarnen och deras mor som skall vara här ett par dagar. Det vankas ”Kerstin” så det blir kortspel för hela slanten. Känns som fredag så det blir en lång vecka 🙂 Skall åka med syrran till stan i morgon och jobba några timmar när hon har annat för sig. Inte så snurrigt idag men det känns vart problemet sitter. Kiropraktorn var fullbokad denna veckan men på måndag får jag hjälp. Får tänka mig för lite tills dess så skall det nog bli bra.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 9 augusti, 2017 i Vardagsinlägg

 

2 svar till “Magnetröntgad

  1. hellen64

    9 augusti, 2017 at 20:50

    Skönt att ha röntgen gjord. Jag får göra sån en gång per år men jag tar en rejäl dos lugnande.

     

Kommentera

 
