RSS

Dagsarkiv: 10 augusti, 2017

Lite jobb

blev det även idag. Då jag vaknade före kl 05 så var det lika bra att satsa på 06:30-bussen och skrämma upp mor så jag fick skjuts. Nu hann jag klart med det som låg kvar på föregående månad. Tog med datorn hem så jag kan ta med den till jobb-byn på tisdag då jag tänkte mig att åka upp till dem. Låg lite underlag där som inte går så bra att skanna så jag åker upp och passar på att träffa folket som är tillbaka från semestern.

Passade på att åka med syrran hem då hon var klar vid 11:30. Mor var på styrelsemöte så jag fick följa med till Vita Huset då jag inte hade nyckeln med mig 🙂

Gänget har varit här och käkat och Nils kom också, inte sett honom på flera veckor så det var gott att se honom igen. Nu är de ute och spelar kubb och så blir det väl kortspel senare misstänker jag.

I morgon skall mor och jag hänga med ett par bekantingar till Cornelis-muséet och det är Doug Seegers på scenen. Kicki Danielsson har ju tyvärr röstproblem, annars hade även hon varit med. Skall bli skoj att komma iväg lite och få sig musik till livs.

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 augusti, 2017 i Vardagsinlägg